Dorien Schriks van Transport service Brabant uit Schaijk.

Ank Klis van Reclamebureau studio2d in vorm uit Kaatsheuvel.

Computerbedrijf en webdesign Best IT Solution! uit Groningen.

Maarten Obbens, Sociatief

Sociatief

Word vrijwilliger / sponsor

De Stichting is op zoek naar vrijwilligers, die zich  willen inzetten om de doelstelling van de stichting te verwezenlijken.

Men kan dit van thuis uit doen, o.a. PR werk, zodat de stichting bekendheid krijgt door heel Nederland. Dit houdt in o.a. kranten aanschrijven om daar een artikel over de Stichting te laten plaatsen, lokale T.V. zenders aanschrijven om een stukje of in de beeldkrant of op een andere manier op T.V. in beeld te komen. Bedrijven aanschrijven en/ of bezoeken om fondsen te werven en/of vragen of men ambassadeur wil worden.

Verder zijn er vrijwilligers nodig om Villa Welkom mee te renoveren. Dit kan in overleg ook samengaan met een vakantie. Bv. ½ dag werken en een ½ dag genieten van de natuur en de omgeving of een andere indeling in overleg. Er zullen dan appartementen klaar zijn, waarin men kan verblijven eventueel met partner.

Als de renovatie van Villa Welkom gereed is, zijn er vrijwilligers nodig die eventueel mensen willen begeleiden.
Daarnaast worden er in de toekomst workshops aangeboden. Dus iedereen die zo een workshop wil geven tegen een gereduceerd verblijf is welkom. Gedacht kan worden aan allerlei creatieve workshops.

Ook handige naaisters voor de aankleding van het pand, zoals gordijnen e.d. vragen wij zich aan te melden.
Alles kan in overleg met de andere vrijwilligers van de stichting geregeld worden en er zal zoveel mogelijk met uw wensen rekening gehouden worden, mits dit al in het bestaande programma ingedeeld kan worden.

Bedankt alvast voor uw interesse namens het hele vrijwilligersteam van Stichting een nieuwe start.