Dorien Schriks van Transport service Brabant uit Schaijk.

Ank Klis van Reclamebureau studio2d in vorm uit Kaatsheuvel.

Computerbedrijf en webdesign Best IT Solution! uit Groningen.

Maarten Obbens, Sociatief

Sociatief

Villa Welkom

Villa Welkom een aangenaam en betaalbaar verblijf.

De Villa is een mooi monumentaal pand met een authentieke  rechtszaal uit 1905. De rechtszaal is 8 x 10 meter. Deze wordt in de oude sfeer ingericht met een haard, stamtafel, bankstellen, een bibliotheek en een grote T.V., hierdoor kan men zich er  thuis voelen en samen leuke dingen doen.

Aansluitend aan  de rechtszaal is een grote keuken aanwezig, waar u wat lekkers kunt maken om gezamenlijk te eten of om koffie/thee te maken.

In de Villa komen 3 luxe appartementen met whirlpool, mooie grote keuken, aparte slaapkamer, huiskamer en badkamer. Dit zijn 4 kamer appartementen.

Er komen 6 kleinere appartementen met in de badkamer een douche, W.C. en wastafel. Slaapkamer, keuken en woonkamer ineen. Alles op een luxe niveau afgewerkt en heel ruim opgezet.

Daarnaast zijn er 10 slaapkamers met zitjes. Men kan dan gebruik maken van een gezamenlijke keuken. De douches en W.C.’s zijn niet op de kamers. Er zijn wel voldoende douches en w.c.'s aanwezig, zodat men niet op elkaar hoeft te wachten en men voldoende privacy heeft. De gezamenlijke keukens en badkamers zijn op elke verdieping aanwezig, zodat men niet naar een andere verdieping hoeft.

Dit houdt dus in dat er verschillende prijsklassen zijn voor ieders  budget.
Het aangename en betaalbare verblijf dat de stichting u kan bieden, komt tot stand, doordat de stichting een deel van de kosten op zich neemt. Er worden energie besparende maatregelen getroffen, zoals zonnepanelen. En er wordt zoveel mogelijk gewerkt met vrijwilligers.

Er is ook  een fitness , sauna en een ruimte waar diverse workshops gegeven worden.

De tuin wordt sfeervol aangeplant en er is voldoende zonneruimte met leuke zitjes. De tuin is 800 vierkante meter groot en loopt om het gebouw heen.

Ook zal in de tuin een groenten tuin aanwezig zijn en kan men biologisch geteelde groenten samen of individueel bereiden.